Logo, metka, wizytówka, czyli magiczny pył dla marki handmade – rozmowa z Magdą z HUUFT

Logo, metki, naklejki, wizytówki, czyli rozmowa o tym, jak pomocne są detale przy budowaniu marki handmade.

Wysłuchaj odcinka o magicznym pyle, który dopieszcza to, co już piękne.

O tym, dlaczego logo jest w tym tak istotne i jak wygląda proces jego tworzenia.

Moim gościem jest Magda Minoga z HUUFT – agencji kreatywnej, która kompleksowo wspiera rękodzielników i małe manufaktury w tworzeniu ich marek. Dostarcza też szereg różnych przydasiów (zobacz na stronie: https://huuft.com/shop/).

 

 

W naszej rozmowie wspominamy również o potencjale Pinterest dla promocji – jeśli też rozważasz działania na tej platformie, koniecznie dołącz do wyzwania, które rusza niebawem:

I obiecana niespodzianka – składając zamówienie na magiczny pył od HUUFT w wiadomości wysyłanej na mail lub messenger, wspomnij hasło oplotki, a otrzymasz 10% rabatu na metki.

Strona Magdy: Huuft.pl
FB: https://www.facebook.com/HUUFT.official
IG: https://www.instagram.com/huuft.official/

A tu znajdziesz wcześniejsze materiały o Pinterest:

Podcast: Jak wykorzystać Pinterest do promocji >>

Wpisy na blogu:

Jak wykorzystać Pinterest do promocji rękodzieła >>

Jak promować rękodzieło w kryzysie >> 

Aplikacja tailwind >>

Obserwuj również nasz kanał na YT, gdzie wkrótce znajdzie się nowa porcja wiedzy na temat Pinterest: Oplotkowy YouTube >>