Jak promować rękodzieło w kryzysie?
Czy promowanie swojego rękodzieła w dobie kryzysu ma sens?
Jeśli zastanawiasz się, jak promować rękodzieło w czasie kryzysu, mam dla Ciebie podpowiedź.
Dokładnie tak samo albo nawet intensywniej niż normalnie!
Wierzę, że rękodzieło niejednej osobie uratowało zdrowie psychiczne. Zwłaszcza w tym przedziwnym czasie kwarantanny, samoizolacji, tęsknoty za bliskimi…
Dlatego uważam, że tym bardziej naszym OBOWIĄZKIEM – jako twórców rękodzieła – jest DAĆ SIĘ ODNALEŹĆ w sieci.
Wiem, produkowanie postów na Facebooku i Instagramie przynosi coraz mniejsze efekty. Posty giną w feedzie i następnego dnia już nikt nie pamięta Twojej misternie projektowanej grafiki.
Rozumiem Cię. W zespole OPLOTKI sam Facebook to jeden pełny etat pracy!
Dlatego polecam Twojej uwadze platformę Pinterest. Pisałam już o niej więcej tutaj >>
Nie będę powtarzać, ale zachęcam Cię do jej wykorzystania szczególnie teraz.
(Jeżeli jeszcze nie wykorzystywałaś tego medium strategicznie, przyda Ci się ten krótki wideo tutorial >>).
Pinterest to bardziej wyszukiwarka graficzna niż social medium. I co z tego?
Jedna cenna informacja: Twoi klienci SZUKAJĄ Twojej treści, a nie bezmyślnie przewijają feed. ☺
Jeżeli strategicznie opiszesz swoje grafiki, będą żyły właściwie w nieskończoność (w przeciwieństwie do „znikających” postów na FB czy Instagramie).
Dobrze stworzone treści na Pinterest ROSNĄ z czasem.
Zaintrygowałam?
Mam nadzieję!
Wskakuj tutaj >> po wideo tutorial, który pokaże Ci, jak możesz wykorzystać Pinterest do promocji swojego rękodzieła!
I pamiętaj!
Twoje rękodzieło jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej!
Może właśnie teraz ktoś tam szuka kreatywnego sposobu na oderwanie się od zmartwień codzienności i w pięknych, misternych przedmiotach pełnych uważności i godzin serca odnajdzie drugiego człowieka. ☺
Nie chowaj siebie i swojej twórczości!
Teraz jest szczególny czas, aby ją pokazywać!
Agnieszka